Op 28 december reed ik om 22.30 uur naar mijn werk als ik op een gegeven moment een klap hoor met gelijk daarop een vreselijk geratel dus ik zette de motor af en in zijn vrij en parkeerde hem op de busstrook om vervolgens de ANWB te bellen om deze maar is naar mijn auto te laten kijken .

Eenmaal gearriveerd werd de auto geinspecteerd en de conclusie is je distributie is naar zijn GROOTJE , ik zwaar balen!!!          

Maar goed op de busstrook kon die ook niet blijven staan dus werd er een bergingswagen besteld en deze bracht mijn auto netjes thuis.

De volgende ochtend de motorkap maar is open getrokken en maar is gaan zoeken na de motor eenmaal gestart te hebben blijft de krukas STIL!!! staan en als je distributie gebroken is zou deze wel moeten draaien!!! dus eerst maar is verder zoeken !!! 
Eerst maar is de startmotor gedemonteerd misschien is de bendix wel afgebroken maar wat blijkt deze was helemaal OK.         
Toen maar is onder de auto gedoken en ff aan de flexplate gevoeld . Wat er gebeurd: deze kon ik gewoon rond GOOIEN!!!    
Dus toen maar op zoek naar een nieuwe flexplate na een beetje rondbellen gevonden en besteld.                                              
Vervolgens vervoer geregeld voor vrijdag 09-01-2004 om de cadillac naar de operatietafel te brengen waar hij de volgende dag zijn operatie kon ondergaan.

Vervolgens de aandrijfas losgekoppeld , toen de bak eronder vandaan gehaald en de oude flexplate gedemonteerd daarna de nieuwe flexplate gemonteerd toen de bak er weer onder gebout en de aandrijfas weer vastgezet en de startmotor aangesloten en toen: MOMENT SUPREME !!! starten die bak en ja hoor hij kwam weer met een donkere roffel tot leven (KIPPENVEL OVERAL) deze hele operatie duurde al met al maar 3uur dus ik was helemaal BLIJ!!!

Toen we de garage uit reden begon de zon ook nog te schijnen dus zijn we maar gelijk TOPLESS naar huis gecruised.