Onze Homepage is verhuisd naar www.quashee.nl

Update  23 juli 2005

 

Beste vrienden van UPC.

 

Deze pagina heb ik speciaal voor jullie gemaakt. Sinds lange lange tijd ben ik door toedoen van jullie mijn e-mail adres kwijt. Dit als beloning omdat ik al jarenlang klant ben bij jullie en steeds problemen had dankzij jullie fouten. Jullie helpdesk is zo brilliant geweest om mijn e-mail adres maar te wijzigen om jullie problemen op te lossen. Ondanks mijn telefoontjes naar jullie helpdesk hierover, uiteraard op mijn kosten gebeurd er helemaal niets!!!!

Mijn telefoonkosten van januari tot en met maart bestaat uit de helft uit de kosten die ik nodig heb om naar jullie helpdesk te bellen. Gemaakte afspraken met service monteurs die problemen hier thuis op komen lossen worden niet nagekomen. Dit is dus 2 van de laatste 3 afspraken!!! Ook ik heb maar een beperkt aantal snipperdagen!!!!! Maar ja dat maakt Chello allemaal niets uit lijkt het wel!!!

Ik mag gelukkig zijn indien ik storingsloos 3 maanden kan internetten!!!!! En ja de problemen zit altijd bij jullie. Het standaard dreigement van als de storing bij mij blijkt te zitten dat ik een rekening krijg maakt daarmee weinig indruk!

 

Op 05-07 weer een e-mail gestuurd naar de helpdesk van UPC. Misschien dat ik deze keer een antwoord krijg wanneer ik mijn e-mail adres terug krijg ?

Het is nu 08-07 en gelukkig heb ik geheel in Chello/UPC stijl in het geheel geen antwoord gehad op bovenstaande e-mail.

Tja je kan niet verwachten dat een probleem dat door UPC veroorzaakt is op 24-04 al in juli opgelost zou zijn. Alles wat ik vraag is een datum wanneer dit wel zo is. Maar ook dat is voor UPC/Chello iets te hoog gegrepen. Een klan is schijnbaar iets wat je niet teveel te woord moet staan. Tevens moet je zijn problemen niet oplossen. Al helemaal niet wanneer door je eigen collega's veroorzaakt is!!!

 

Ook mijn e-mails naar jullie helpdesk helpt geheel niets. Sinds 24-04-2005 ben ik gewoon mijn e-mail adres kwijt!!!

 

 

YESSSS  ONS E-MAIL ADRES WERKT WEER SINDS 15 JULI. ALLEEN JAMMER DAT CHELLO NIET EVEN DE MOEITE KON NEMEN OM EEN TELEFOONTJE TE PLEGEN OF EEN E-MAIL TE STUREN DAT HET WEER WERKT. DAT ZOU HET FEEST COMPLEET GEMAAKT HEBBEN.

BEDANKT CHELLO DAT HET JULLIE TOCH LUKT OM BINNEN 3 MAANDEN EEN PROBLEEM OP TE LOSSEN DAT JULLIE ZELF VEROORZAAKT HEBBEN. KLASSE !!!!!!!!!

 

Gelukkig heeft Chello niet door dat het probleem opgelost is. Ze sturen een e-mail dat ze het probleem nog in behandeling hebben!! Zo ken ik jullie weer Jongens!!! 

 

Uiteraard ga ik deze pagina op veel zoek machines aan melden.

Ik wil normaal te woord gestaan worden over wanneer MIJN probleem dat veroorzaakt is DOOR Chello medewerkers opgelost is.

Ook wil ik een RE╦ELE tegemoetkoming in kosten die ik gemaakt heb voor Chello te moeten bellen voor alle storingen welke door CHELLO veroorzaakt worden en waaroor ik geen gebruik heb kunnen maken van diensten waarvoor ik grof voor moet betalen!!!

Voor mensen die op zoek zijn naar mijn web site deze is te vinden op www.quashee.nl

U begrijpt dat door alle problemen met UPC en Chello deze hier niet te handhaven is!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Nedstat Basic - Free web site statistics